Dobrodošli u Modernu Štreberku!

Pozdrav svima! Kao što vidite, nova sam na Blogger-u i nadam se da ćemo se lepo družiti i zabavljati!
Kome god želim nešto da kažem, plašim se da me neće razumeti. Naravno, i ja, kao i ceo svet, imam probleme. Uglavnom su bezndežni, ali opet svi imamo neku potrebu da nekome kažemo taj problem, pa nam je lakše. Iako u većini slučajeva niko ne pomaže. Samo klimnu glavom, kažu po koju reč poput svašta, daleko bilo, aman... Dok vi, sa druge strane, pomažete i prijateljima i neprijateljima, a vidite čime vam se uzvraća.
Ako još uvek niste skapirali zašto sam ovde, reći ću vam: da mogu nekome da iskažem sve ono što mislim i osećam, bez griže savesti da li će me neko zbog toga ismejavati ili ne. 
Eto, to je moja ukratka priča. Kome god da se požalim ili samo kažem, opet me niko ne razume. Možda je to deo puberteta ili čega već ne znam, uglavnom znam da više i drugarice nisu ono što su nekada bile, već samo gledaju da vas iskoriste na bilo koji način. Da, i mene je jedna drugarica tako dobro slagala, da sam joj oprostila sugestijom mojih roditelja, zato što se moji roditelji u dobrim odnosima sa njenim ocem. 
Pisala sam i dnevnike, ali su se uvek završili bedno jer je jednom moja sestra našla 2-3 sveske u koje sam dnevno beležila svoja osećanja i misli, a kasnije za malo da me ubije. Mada, bila sam mala, drugi ili treći razred osnovne.
Šta više reći? Čula sam za blog, i evo me.
Pored svega onoga što sam navela gore, želim da moje pisanje i ideje izađu na videlo, pa je ovo pored moje oaze mira, odlična ideja i da pokažem svoj talenat, zar ne?
Baš sam se raspričala o nekim potpuno drugim stvarima. A sada da pređem na sam blog.
Odlučila sam da se zove Moderna Štreberka iz razloga jer sam ja štreberka, ali živim u modernom svetu, te sam povezala ta dva pojma.
Ovo će pretežno biti lifestyle blog. Dakle, pisaću o svemu i svačemu. Od kozmetike, lepote, šminke, do nekih veoma ozbiljnih tema koje su postale naša svakodnevnica. 
Želim vam odmah napomenuti da ću do daljnjega ostati anonimna, jer poznajem neke osobe koje bi me do kraja života zezale za moje pisanje. Ne, to ne znači da ću odustati od onoga što volim i što mi je drago, već da ne želim da iko sazna da baš ja vodim ovaj blog, jer bi u suprotnom sve ljubomorne osobe imale razlog da me provociraju, a zaista ne želim da se bavim njima jer su ispod mog nivoa. Sad ne želim da pomislite da sam neka napaljena i uobražena devojka, već se samo prema nekim osobama odnosim kao one prema meni. 
Eto, može se reći da je ovo sve za prvi post. 
Nadam se da vam se dopao!
Vidimo se u nekom sledećem!
 ♥ Vaša Moderna Štreberka

Коментари